website accessibility
Помощ - 4608x720px. Помощ - 2400x600px. Помощ - 2000x572px. Помощ - 1200x572px.

Как да се абонирам за мобилна услуга на Vivacom?

Можеш да се абонираш за мобилна услуга на Vivacom онлайн, по телефона или като посетиш най-близкия официален магазин или оторизиран партньор. Най-лесно е онлайн, като за целта можеш да посетиш страницата с мобилни гласови услуги в сайта ни и да избереш най-подходящия за теб абонаментен план. Независимо как решиш да се абонираш за мобилна услуга, ще трябва да представиш валиден документ за самоличност – лична карта или паспорт.


Как да премина към Vivacom и да запазя настоящия си номер, ако имам действащ договор с друг мобилен оператор?

Не е нужно да сменяш телефонния си номер, когато преминаваш към Vivacom. Можеш да запазиш своя номер, включително и префикса, независимо от предишния ти оператор.


1) Посети магазин от мрежата на Vivacom.

2) Подай заявление за преносимост на номер.


В рамките на два работни дни ще получиш информация за датата, на която ще се осъществи преносът.


Прехвърлянето на номера се извършва в часовия диапазон от 09:00 до 17:00 часа на договорената дата. А най-хубавото е, че услугата е напълно безплатна.


Съвет: Когато се прехвърляш от един мобилен оператор към друг, провери условията за прекратяване на договора си, за да избегнеш евентуални неустойки


Какво се случва при прекратяване на договора с Vivacom, когато номерът е бил пренесен от друг оператор?

Ако прекратиш договора си с Vivacom и номерът ти е бил пренесен от друг мобилен оператор, Vivacom се ангажира да върне номера към предишния доставчик в срок до 10 дни след прекратяването.


Ако имаш още въпроси, винаги можеш да се свържеш с нас в чат канала в сайта ни, или да посетиш най-близкия ни магазин. Ще се радваме да отговорим на всяко твое запитване!

Не намери отговор?
Намери най-близкия магазин