website accessibility
Помощ - 4608x720px. Помощ - 2400x600px. Помощ - 2000x572px. Помощ - 1200x572px.

Можеш да прекратиш мобилната си услуга по всяко време. В различните ситуации има специфики, с които трябва да си запознат преди да предприемеш стъпки към прекратяване на услугата си.


Ако договорът ти все още е в срок:

При прекратяване на услуга с активен договор преди изтичането му, се начислява неустойка. Тя зависи от това колко остава до края на договора и дали си ползвал отстъпки. Най-често се дължи:


  • до 3 месечни такси по стандартната цена (без отстъпки),
  • частично възстановяване на отстъпки за план и устройство, ако си ползвал такива.

Ще трябва също да покриеш всички задължения, възникнали до момента на прекратяването и финалната фактура, която може да бъде издадена след датата на прекратяване.


Ако договорът ти вече е изтекъл

В случай че договорът ти е изтекъл, можеш да го прекратиш свободно и без неустойка. Посети наш магазин или изпрати писмено искане за прекратяване - до физическия адрес на гр. София; Пощенски код 1784; бул. "Цариградско Шосе" 115И, или през контактната форма в нашия сайт.


Ако искаш да преминеш към друг оператор и да запазиш номера си, трябва да посетиш магазин на избрания нов оператор, за да подадеш заявление на пренос на номера си.


Важно! Ако имаш активен договор с Vivacom и пренесеш номера си, това също се брои за прекратяване – и важат горните условия за неустойка.


А какво става с пренесен номер, ако прекратиш договора си?

Ако си пренесъл номер от един към друг мобилен оператор, а после решиш да прекратиш договора си – номерът ще се върне обратно при първия оператор в рамките на 10 дни.


Прекратяването на услуга е лесно – важното е да си информиран за условията в договора си. Ако не си сигурен какво точно важи за теб, обади ни се или посети най-близкия Vivacom магазин. Ще ти съдействаме и ще ти помогнем да направиш най-добрия избор според ситуацията ти.

Не намери отговор?
Намери най-близкия магазин